خانم اشراقی از نظر ما شما نوه امام نیستید
 
منجی

افسران - خانم اشراقی از نظر ما شما نوه امام نیستید

خانم اشراقی از نظر ما شمادر شان نوه امام بودن نیستید شما حتی عروس آیت ا.. خاتمی نیستید شما فقط همسر محمد رضا خاتمی و زن داداش محمد خاتمی هستید!!!

نوه وخانواده امام کسی است که شان واحترام آن امام بزرگوار را حفظ کند

بانویی که شما از ایشان به شیک پوشی وست بودن سخن می گویید هرگز طی این همه سال چه قبل از رحلت امام و چه بعد از آن در رسانه ها حضور نیافتند با وجود اینکه میلیونها عاشق امام علاقمند بودند که حرف وسخنی از بانوی بزرگوار ایشان بشنوند.

حجب وحیای آن بانوی مکرمه(ره) او را همراهی همدل برای امام ما کرده بود نه به قول شما شیک پوشی او!!! بهتر است از فضایل اخلاقی ایشان بگویید بانویی که امام همواره به ایشان احترام می گذاشتند .

فکر می کنم دختران امروز ما بهتر است رسم شوهر داری و حیا از مادرانشان بیاموزند نه فقط عشوه گری و جلوه آنهم جلو چشم میلیونها کاربر اینترنتی!!!!!





سرکار خانم اشراقی!

ظاهرا شما دارید به مرز 50 سالگی میرسید و شاید خودتان احساس جوانی می کنید وظاهر موقر وشیک وآرایش کرده شما هم سالها جوانتر نشانتان بدهد اما من به عنوان برادری کوچکتر که شاید هم سن وسال فرزندتان باشم فکر میکنم هر کس باید هر چند وقت یکبار نگاهی به شناسنامه اش بیاندازد وسعی کند تاحدی مطابق سنش رفتار کند حالا 50 ساله نه حداقل 40 ساله باشید نه مثل دختران 20 ساله در فضای شبکه های اجتماعی از علاقمندی ها وهنرمندی هایتان تعریف کنید

سرکار خانم!!

بانوان محجبه ما خود چادر وحجاب را برگزیده اند ورنگ سیاه آن قلب آنها را سفید ودلشان را به نور خدا روشن می کند پس شما نگران ما نباشید اگر اهل ریا وتظاهر نیستید زودتر خودتان را نشان بدهید تا همه تکلیفشان با شما روشن شود حجاب و حیای زن مسلمان شیعه با آرایش غلیظ وتظاهر وخودنمایی و... سازگار نیست.

شهدای بزرگوار ما که به عشق اسلام وقرآن وایران وبه امر ولی امرشان امام خمینی(ره) (خدا راشکر که اسم وفامیل ایشان در شناسنامه شما نیست) به جبهه رفتند وجان در راه هدفشان دادند همه در وصیت نامه هایشان از ما بانوان سرزمینشان خواستند که حجاب وحیا وعفافمان را حفظ کنیم تا خون آنها پایمال نشود. بانوی دو عالم هم افتخار یک زن را در این میدانست که نه مردی اورا ببیند نه او مردی را

پس مطمئن باشید امثال شما الگوی دختران و زنان عفیف وپاکدامن سرزمین من نیستید وبرای آنها که به چیزهای دیگر فکر می کنند هنر پیشه ها وورزشکاران الگوی بهتری هستند تا امثال شما که تکلیفشان با خودشان هم روشن نیست شما که افتخار و هنری ندارید که برای ما و لباس وفرهنگمان تصمیمی بگیرید از فردا بگویید من نوه امام نیستم ببینید کسی برایتان تره هم خرد نمی کند.

سرکار خانم زهرا اشراقی وخواهران مکرمه تان!!!!!!!!!

اگر شما در کودکی وجوانی تحت فشار تعصب وسرسختی مذهبی بوده اید وحالا خودتان ودخترانتان قصد عقده گشایی دارید چرا تاوانش را باید ما علاقمندان و پیروان حقیقی امام بدهیم

همه ما می دانیم که امام خمینی (ره) فردی روشن وبصیر واسلام شناسی واقعی بودند وبا افراط وتفریط وکج فهمی !! برخی اطرافیان واقوام سببی!! ونسبیشان برخورد می کردند پس خواهشا صریح وروشن بفرمایید که راهتان با راه امام فرق دارد.

امیدوارم کمی بیاندیشید وتا دیر نشده به خود آیید چون مطمئنا مسیر هایده ومهستی از راه امام ودوستان او جداست

والسلام

منبع : وبلاگ من حجابم را دوست دارم                        


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی و آدرس monji92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 884
بازدید کل : 166151
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



آپلود عکس رایگان و دائمی